Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

SEMESTER!!!!

Av Annika Lundgren - 28 juni 2011 23:16

Äntligen.......    är den här! Första semesterdagen har varit helt till belåtenhet! Startade bra och blev bara bättre...   Mjukstartade med lite sovmorgon...   Igår fick jag en klipptid tills idag, perfekt då jag var i behov av en klippning... Surströmming till middag, mums!   Kanonväder med sol och värme    så på kvällskvisten blev det ett bad med hundarna i grubban    och avslutningsvis.... "Morden i Midsommer"!!! Hur bra är väl inte det!!!! Vilken start på semestern! Njuter i fulla drag!   I morgon blir det rea på Bodéns trädgård och inhandlande av en (två, tre...) födelsedagspresent/er då mitt syskonbarn Linnéa snart fyller år. Ha det gott alla sommardiggare!   /Annika

 
 
Ingen bild

Gittan & Co

29 juni 2011 10:56

MEN du Annika, din semester har ju börjat helt fantastiskt...sovmorgon, klippning av "manen"! :))
Åzå...surströmming till middag, herre jösses, blir lite avis...jag älskar surströmming! :))
Här badas det ochså, har en surströmmingsburk från i fjol på "lut"? :)) ska klippa mig på Mån. 4/7 :)) såg på "Morden i Midsummer" igårkväll???? ha ha ha :)) Bodéns Trädgård...hmm,......men jag har inte sett dig "här" ännu?! :)) (Kanske någon släkting, rätt ovanligt efternamn dvs. och jag är ju uppvuxen i H-sand ? DU vet: Här-nös-and :))
Ha en fortsatt underbar, härlig semester, och hoppas vi hörés och synés.......vi kanske ska ta en surströmmingburk tillsammans framöver?? (allvarligt talat!)
Sommar varma hälsningar från oss...kram kram.

 
Ingen bild

Ingela

3 juli 2011 08:20

Ha ha , hoppas jag slipper vara med på den "sur" burken :) Fasen vad fyndig du är i ditt skrivande Gittan. Annica vi önskar dig oxå en trevlig semester, hör av dig när det börjar vara dax för dom där gula hattarna i skogen, kanske lyckas vi detta år :)

 
Britt-Marie & grabbarna

Britt-Marie & grabbarna

4 juli 2011 22:23

Hej Annika!
Roligt att höra från dig! Å dina härliga texter och smileys, älskar dem! Sicken grävling!! fy sjutton. Tänk om den vänt om och sprungit emot dig! det finns ju ingen back på cykeln! Läser att din semester börjat på bästa tänkbara sätt! (om man bortser från surströmming). Själv är jag inne på 3:e veckan av 4:a, börjat så smått räkna ned eller funderar över vad jag vill hinna med innan den är slut.
Önskar dig och vovvarna en riktigt bra sommar och semester och lycka till med kommande tävlingar och prov.

http://www.aktivaretrievers.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Lundgren - 14 januari 2017 18:44

     Jag vill bara prova om det funkar fortfarande..   det är ett tag sen jag var här men kul att jag har det kvar... Återkommer....   ...

Av Annika Lundgren - 10 februari 2013 22:32

Så äntligen har jag fått igång min hemsida igen....   Jag hade en stationär dator som hemsidan låg på och på den datorn fick jag virus som slog ut allt... tror ni jag blev tokig....  sen hände det en massa tråkigt och tiden har gått men så kände jag ...

Av Annika Lundgren - 28 juli 2011 21:52

Tänkte lämna ett livstecken från oss....   Jag kan ju börja med att berätta att Alwa nu mår bra i allafall. Egentligen var hon nästan som vanligt dagarna efter men en vecka efter det hade hänt ringde veterinärkliniken upp mig och ville att vi skulle ...

Av Annika Lundgren - 24 juni 2011 07:09

Då är det midsommar! Det är väldigt fint ute då det blommar för fullt. Allt har varit tidigt i år så i mitten av juli lär väl allt ha blommat klart... men huvudsaken är att det är sommar!   Jag har nu bara EN arbetsdag innan semestern! Längtas, längt...

Av Annika Lundgren - 20 juni 2011 22:38

  ....hade jag i morse när jag cyklade till jobbet!     En grävling! Det är ett viltstråk efter min väg till jobbet, det är ett ödetorp där, en sommar när jag passerade på cykeln, tidig morgon, låg ett lodjur vid husgaveln och tittade på mig när ja...

Presentation


Lite om vår vardag....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards